čtvrtek 8. března 2018

Originální balící papír


Originální a navíc ekologický obal na dárek můžeme vyrobit z recyklovaného papíru. Ten je často součástí balíků, které nám domů doručí pošťák společně se zbožím, které jsme si objednali. Proč papír vyhazovat, když ho můžeme využít? Navíc nás může zachránit, když si během svátků uvědomíme, že došel balící papír a několik dárků stále čeká na zabalení.

Použila jsem tedy obyčejný hnědý papír a bílou akrylovou barvu (lze použít i temperu nebo málo zředěné vodovky = akvarel). Na papír jsem pomocí druhého konce obyčejné tužky udělala puntíky. Všechny tečky díky tenké vrstvě barvy rychle zasychaly, takže jsem mohla dáreček bez delšího čekání zabalit.

Na mašli jsem použila papírovou stuhu, která šla pěkně naaranžovat do správného tvaru. K dárku jsem připojila ručně vyrobenou jmenovku malovanou akvarelem a připevněnou sisalovým provázkem.


Žádné komentáře:

Okomentovat