sobota 11. listopadu 2017

Podlouhlá krabička třeba na náramek


Na krabičku jsem použila krabici od sušenek, kterou jsem zmenšila podle potřeby. Nejdříve jsem si naměřila tělo krabičky, víčko a boční záložky, aby se krabička neotevírala.


Vnitřek krabičky jsem vyložila barevným papírem, který jsem i přilepila. Na vnější část jsem použila narozeninový balící papír. Pokud je původní krabice s obrázky je důležité použít neprůhledný balící papír, pokud takový nemáme, vyplatí se krabičku rozlepit a složit obráceně, tak aby byly obrázky uvnitř krabičky - klasický barevný papír je neprůhledný a všechno překryje. Z vnějšku pak stačí libovolný papír.


Na závěr je hezké krabičky převázat mašlí. Krabičku půjde použít opakovaně, nehrozí roztrhání papíru, je pořád pěkná.

Žádné komentáře:

Okomentovat