středa 3. srpna 2016

Handmade přáníčko s květinovým vzorem

V článku Jak vytvořit vlastní antistresovou omalovánku? jsem vytvořila květinový vzor, který jsem následně vybarvila. To ale nemusí být konec omalovánky, povedený vzor lze použít jako přání k narozeninám nebo svátku. Nic nepotěší víc, než přáníčko vyrobené s láskou. :)

Poměrně efektní může být vybarvení jen části vzorů. Třeba v tomto případě, jsem pomyslnou "květinovou mandalu" neumístila do středu, ale k jedné straně s tím, že v polovině kartu přehnu a vybarvím jen přední část přáníčka, zadní část vybarvená nebude.


Opět jsem použila permanentní fix od Centropenu a akvarelové pastelky Mondeluz na silnější čtvrtku velikosti A5. Následně jsem přáníčko ostřihla, opatřila textem a schovala do obálky.


Další nápady na motivy přáníček:



Žádné komentáře:

Okomentovat